sobota, 14 maja 2016

Zmiany - Reakcja Kuro

Prychnąłem niezadowolony, po czym wyraz mojego pyska zmienił się na znudzony. I tu się zaczyna ,,dlaczego nienawidzę stad".
-Dobra ~ Znudziło mi się siedzenie z Wami - mruknąłem - Chyba koniec udawania idioty co nie ~?
Spojrzałem na ogiera. Ta... Kocham taki wyraz twarzy ~ zdziwienie pomieszane z ostrym wkurzeniem. Piękne ~ Uśmiechnąłęm się do Alfy i wzbiłem w powietrze. Nie zwracałem uwagi na wołanie. Wleciałem głęboko w las unikając jakichkolwiek drzew. W końcu wylądowałem na polanie od razu zmieniając postać.


Westchnąłem dotykając skrzydeł. Znowu nie udało mi się do końca przemienić. Na tej polanie zawsze zmieniałem się w człowieka, więc miałem przygotowane ubrania. Gdy się ubrałem, zadowolony z siebie usiadłem przy jednym z drzew. Nie wiem dlaczego... A może wiem? Czułem się obserwowany. Nagle zobaczyłem jak z pomiędzy drzew wychodzi klacz i patrzy na mnie. Tsk... Na szczęście rozumiem mowę w tym wcieleniu. Popatrzyłem na konia po czym powoli do niej podszedłem. Westchnąłem, po czym zamieniłem się w pegaza, strzępy ubrań poleciały na trawę.
-Jesteś ze stada? - spojrzałem na nią podejrzliwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz