środa, 18 maja 2016

Samotność - Kuro

Patrzyłem na klacz.
,,Ciekawa moc, ale raczej przy mnie by nie wskórała zbyt wiele" Pomyślałem. Zauważyłem jak Megami uśmiecha się do mnie. Pf... Zignorowałem to, po czym przyśpieszyłem tępo do kłusa. Klacz zrobiła to samo, chcąc być ze mną na równi. Czego ona chciała? Eh... Zatrzymałem się nagle, po czym popatrzyłem na Megami.
- Czego ty ode mnie chcesz? - prychnąłem rzucając niezadowolone spojrzenie.
Klacz nie odpowiedziała, tylko jej aura stała się jakby smutniejsza. To przeze mnie? Tsk... jakie to problematyczne.
Przepraszam cię, nie musisz odpowiadać - nie mając tematu przypomniała mi się jedna rzecz - Mówiłaś, że nie panujesz nad swoją mocą zmiany, co nie?
- No tak a o co chodzi...? - zapytała.
- No bo... eh mógłbym cię nauczyć nad tym panować - westchnąłem.






Przypominam o konkursie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz